i tumba igår


hittade vi typ ingenting.. En slips till Bailey till Jul och ett par stay ups till mig jag ska ha till
korsetten på julafton :)

Men nooooothing else..
Onödigt..
Men men, sussie kikade ju åt mig medans hon var ute och köpte en sak jag ska ge till Filippa.
En till avklarad :) Vi ska snart iväg och kika åt Engla & Nowa då vi måste köpa dom idag.
Mamma ska lämna dom ute på landet så dom kan hämta upp dom där.
Jätte bra :)
 
Imorgon har vi grovtvätten och vanlig tvätt..
Så imorgon ska vi bara pyssla hemma och tvätta.
Sen på onsdag drar ju allt igång. LÄNGTAR!!!!
Jävlar va pengar man ska bränna då hehe !!!
Älskar att handla julklappar till barn :) Det är grejer det :)
Så ska vi ju ner till mamma på julafton till Kalle anka och juklappsöppningen.
Bara så ÄLSKAR att se barnens blick när dom sliter upp pappret och ser vad det är i..
I år har vi/JAG fasiken lyckats BRA med julklapparna :) Stolt över mig själv :)

På onsdag har vi en jävla massa butiker att besöka iaf..
Först skärholmen där älsk ska köpa mina julklappar och jag ska leta efter något
fint att ha på mig på julafton. Sen vidare till kungens kurva där vi ska till
Rusta, Zoo varuhuset & City Gross. Sen till Tumba där vi ska till In & Finn,
Willys, leksaks affären och På G :)

EFTER det springer, ska vi till Jonnys mamma för att lämna julklappar, jonnys pappa &
min mamma.. Sen ska vi ner till mamma för att spela Bingo Lotto :)
Bailey ska också duschas, klippa klorna och Leah ska bada :)
Herregud haha

Sen dagen efter är det ju Julafton och då går jag upp ca 7.00 och duschar och så, sen
börjar jag med maten där vid 9.. :)

HÄRLIGA JULETIDER!!!

nee, ska sluta skriva nu, ska faktiskt ta en cigg, göra mig i ordning innan jag försöker packa
ner Lillan i kläder & Overall så vi kan åka. Hon sover just nu så ..
Ska bara lyckas slita älsk från Tv spelet ^^

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0