härligt


är det när Leah är lugn och tyst..
Idag har hon varit rätt snäll. Inte i närheten av hur hon var igår och övriga dagar
så det är skit skönt! :)  Nu sover hon igen :) SKÖNT!

Jeanette kom över en stund och fikade och tog lillan så jag kunde springa ut med hunden :)
TACK JEANETTE!! :)

Har slagit in dom stora julklapparna nu..
Älskar att se stora julklappar inslagna :)

funderar på om jag ska be mamma komma upp vid 20 och se efter lillan så jag kan
springa ut yttligare än gång..  Hmm.. OM hon orkar, vilket jag tvivlar på ^^

Har inte så mycket mer att skriva just nu faktiskt..
Är trött som fanken men sova gör man på nätterna ;)

Ska kika i lite bloggar kanske.

TJINGELING!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0