besök igår


av fina söta Cicci & hennes gubbe :) Vi hade det jätte trevligt och det var så kul att träffa henne
ÄNLTIGEN!!! haha
Tack för besöket och Leahs fina nalle :) Hon låg och pratade med den imorse ;)

Jeanette var här en sväng & fikade igår också och jag sprang
fram & tillbaka i tvättstugan. Tvättade upp alla handdukar och manglade :)
Baileys säng fick sig en omgång också :)

Idag händer det inte mycket. Lugnet före stormen så idag ska jag passa på att ta det lungt,
färga mitt hår(äntligen) och klippa mig.. Noppa ögonbrynen (som är VÄLBEHÖVLIGT)
Älsk är hos sin mamma och klipper sig nu, ska försöka övertala sussie att klippa min lugg idag.

Torka ut kylskåp, skåpen och lite sånt idag också.
Hemma dag. Små pyssel att göra men det är kul det med!

Nee, känner jag min dotter rätt kommer hon snart börja låta och vilja ha uppmärksamhet
så ska sluta skriva.
Hon sitter i sittern och glor på tv med mamma :)
Hon powernapade, somnade i 2 min & vaknade sen HAHA *S*
Min dotter det :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kattfan

Det var superkul att få komma dit :D Härligt att hon gilla nallen, alla barn borde få ha en egen heffaklump ;) Kram!

2009-12-30 @ 19:45:24
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0