Bad company


är rätt grymt faktiskt. Börjar bli helt OK på det också..
För mycket knappar för mig att hålla reda på men helt OK :)
Blir nog flera gånger jag spelar :)

Idag ska vi åka till Media Markt med sotiris & sen till elgiganten och köpa våran nya
digital kamera :) Hoppas den finns kvar och i en färg jag vill ha haha
Vill ju ta fina nyårs kort :) Lillan ska köpas en söt klänning till OM jag hittar :P
Annars får det bli samma som på jul för den var ju gudomligt söt på henne :)

Sen blir det en snabbis till systemet bara & köpa lite gott & dricka :)
Blir nog öl & Bacardi för min del, inga drinkar :P

Imorgon ska vi åka & "storhandla" .. Tilläggshandla lite bara.
Blöjor & mat till lillan. Men nothing else liksom haha

Imorgon är det som sagt nyår och då ska lillan få testa lite Mango puré! :)
Lovade jenny att ta kort på det så det ska jag!
Hon får ju bara smaka toppen av en tesked till och börja med men ändå :)
Ett stort steg i hennes liv :)

Nyår ska iaf firas hos mamma, med litet buffé bord av godsaker och räkmackor :) MUMMA !

nej, ska ta mig en cigg och sen börja göra i ordning mig, platta håret ect 

Tjingeling på er :)

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Sv: Tack för tipsen =)

2009-12-30 @ 12:54:16
URL: http://tjn.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0