tiden går så fort!


V 33 nu och tiden går bara fortare och fortare ..
Börjar bli nervös och få ångest igen :S Det är väl inget .. Går ju över.
Började blöda i förrigår men det var bara lite och tunt och det slutade senare på natten så
ingen fara där. Men älsklingens min var ju priceless! Sa till honom " noja inte upp dig nu, men vi kanske måste
åka in ikväll" HAHA, hans blick!! Han satt och GAPADE! Så berättade jag att jag börjat blöda men att det bara var lite
och bara om det började forsa och var mörkt så måste vi åka in.
Han satt och små tittade på mig hela kvällen tills jag däckade haha..
Ska bli kul att se hur han blir sen när det är dags haha..

På fredag ska vi till Ulla igen :) Hoppas att allt ser bra ut som vanligt :)

Lördag och söndag är älsk ledig och då ska det storhandlas!
Ikea, Maxi och Willys :) Ska kika på lite mer barnkläder och smått.
En fleece overall måste nog inhandlas då vi bara har en vinter overall.

Nej, ett bad nu och sen sängen! Eller ska man störa grannarna och ta en sväng med dammsugaren ;) hehe
Moppen åker nog fram iaf hehe Luktar ju så satans gott när man vaskat golven!!

Älsk kommer hem efter 22 och då ska vi ev åka iväg och fika med Fanta, Rebecka och Patricia.
Ungarna följer nog med! Ska bli kul!

Nej, ska ringa älsk och checka hur det blir ikväll och sen hoppa in i badet :)

Ha en fortsatt trevlig kväll så störs vi när vi hörs!

PoK

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0