snabbis


snabb uppdatering..

Jag mår bra, Bebben mår bra och resterande av familjen mår bra..
Ska till Ulla igen på måndag (10de) så då får vi hoppas på att det fortfarande är lika bra.

Går in i V 30 på ons och det börjar kännas att man är gravid nu..
Förstå att det snart bara är 10 veckor kvar tills man har ett knott hemma och är mamma.. Shit .. hehe
Man känner sig klumpig, tung och man går mycket långsammare nu haha
Magen växer men är (enligt mig) inte så stor hur mycket folk än säger att jag blivit det så..

Folk tror att jag bär på en liten pojke, det är dom säkra på ..
Och så kan det ju vara.
Som jag påpekat innan så har vi kollat upp det och killen som utförde ultraljudet sa att han TRODDE att det
var en flicka och vi har helt enkelt kört på det. Ett enkelt ultraljud är aldrig 100 säkert!!
Vi har inte köpt några flick kläder dock utan bara neutrala bas plagg som vi kommer behöva i början.
Vi ska fråga ännu en gång på tillväxt ultrat så får vi se då helt enkelt.

Hon ligger fortfarande och trycker nedåt.. Och inte lite heller..
Pressar upp rumpan och fötter mot revbenen och huvudet mot min blåsa.. Riktigt mys..
På sista tiden så har det börjat ömma runt om magen vilket inte har varit så bekvämt då jag fått svårt att
lägga mig till rätta och sova..

Vi lever iaf och mår bra.

Älsk är ledig imorgon & då ska vi åka och kika på bilar samt hämta spjälsängen.


Hare bra!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0