Nighty Night


säger jag nu.
Älsk är hemma och jag ligger nerbäddad i sängen och väntar på sällskap ..
Förmodligen så kommer vovven göra mig sällskap innan älsk men ändå haha..

Idag blev det iaf inget gjort.
Har en hemsk halsbränna som vägrar släppa!
Så mitt humör vart dåligt pga det så jag kände bara nej.. Tänker inte och har ingen lust.
Bokade av allting och bara slappade istället!

Imorgon däremot så ska det städas för på onsdag får vi besök utav Jocke pocke :)
Ska bli kul :)

Förhoppningsvis försvinner älsk och Bailey ett tag imorgon då dom ev ska upp till P.
Då kan jag städa i lugn och ro och inte ha en vovve ivägen :P

Bjuder på två gamla bilder ..
Den ena är på älsk och mig. Den första bilden tagen på oss som ett par.
En vecka efter vi blev tillsammans ungefär är den här bilden tagen.


Och nästa bild är på Bailey som valp :) Så underbar valpis :)



Vilken underbar familj vi är inte sant ? hihi :)

Med dessa bilder säger jag
God natt och sov gott *

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hejsan, nu är det ju snart dags för dig också :) Längtar du?



Jo han har blivit stor hehe, han är inte så liten längre även fast han är en "liten" bebis ;) Nix jag ammar honom inte jag ger han ersättning eftersom han blev aldrig nöjd på min mjölk så jag fick ge tillägg och då valde jag istället att ge ersättning helt och jag ångrar inte mitt beslut eftersom jag har en väldigt glad o nöjd pojke för det mesta :)

2009-08-18 @ 09:47:00
URL: http://shadowstorm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppskatta allt du har, du har ett underbart liv. Ledsen att det skulle bli såhär, skullle behöva dig lika mycket som du behöver mig.Känns som om jagkommer förlora allt snart.

2009-08-18 @ 15:49:44
Postat av: Anonym

Sööt hund



Ps. http://onlynicole.blogg.se/2009/august/modeller-sokes.html#comment Ds.

2009-08-21 @ 22:46:48
URL: http://onlynicole.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0