Ligger till sängs


och njuter av det nystädade hemmet. Imorgon ska jag däremot ta en sväng till med dammsugaren
och vaska och sen organisera i städskåpet, skräplådan, garderoben och klädkammaren.
Ska försöka tvätta också. Beror på vilket humör jag är på haha

Ligger och käkar salta katten(tablettask) och kikar runt på ikea.
Finns ju lite till jag vill göra om och fixa här hemma innan lillen kommer till världen ..
Sätta upp hyllor, tavlor och lite sånt skit hehe

Ska tvinga upp syster hit imorgon och be henne om råd om hur jag ska göra hehe
Dom drar förresten på tisdag :(
Mormor, mamma, huttie och hennes knott drar en sväng ner till Kos för att hälsa på systers man,
barnets pappa. En hel vecka utan att få fika på tomten på morgonen :S
Hur tusan ska jag klara mig *buhu*

Utan fika sällskap kommer jag ju dööö :P

Älsk är uppe hos P och spelar Doom 3 :S
Men han har lovat att vara hemma vid tolv.. As if. haha
Får se om han är duktig eller kommer hem senare som vanligt ..

Nee, lite FB och ikea sen är det nog natti natti.

Sov gott & dröm sött people :)


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0