tråkig dag :S


Idag har det typ inte hänt någonting..
Älsklingen hjälpte mamma att sätta upp ramen till speglarna ..

Och sen så hjälpte Gerpa mig att flytta om tvn hemma :)
Sen tog jag en fika med honom,mamma, sussie, sotiris, sari & flickorna :)

Sen gick jag hem och lagade mat, lasagne :) MED morötter :) duktiga jag :)
Och nu har jag även tagit kort på min växande mage..
Ni kan få se en bild där Bailey ockå hamnade i bakgrunden.



Nej, jag putar inte med magen .. Har nyss ätit och då svullnar den lite granna..
Men sådär ser jag typ ut nu under alla tröjor jag har på mig haha..
Lite mindre men typ sådära:)

Visst är Bailey söööööt :)

Nej, om 15 min ska fröken ner till mamma igen & ta en kopp kaffe för att sen gå hem och koppla av..
Älsklingen slutar  vid 22 idag så vi ska åka och övningsköra :)
Ska övertala honom att åka till vattnet och ta med oss kaffe och mysa med Bailey :)

Uppdaterar sen ..
Kram!



Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0