mer foton lovas!


Nu måste jag fasiken ta mig i kragen och börja ta mera foton..
Nu när det fina vårvädret är här så får man ju mer insperation till att fota dom fina ögonblicken
så nu är det faen dags att börja ..

SÅ MERA FOTON LOVAS !!!
Dvs lagom till påsk hihi.. Vilket är snart..
Så fort jag fått upp påsk sakerna (vilket inte är mkt) så lovas det kort på lgh också!
Då har jag fått ordning på lägenheten och så :)
Super bra tycker jag :) Ska bli sååååå himla skönt att få lite ordning på saker och ting här hemma..

Jäkla Bailey, han har varit i ena lådan och rotat .. Nu kom han med sin genom slitna ena toffel i munnen
helt nöjd med sig själv haha.. Min lilla skit..
Han måste jag fasiken också bli bättre att ta kort på vetja! Han har vuxit som tusan och
är helt underbar .. Förutom då man ska bada ..
Han tycker inte om det plaskande ljudet .. Han börjar gny då haha..
Ska bli kul att bada honom för första gången i badkaret idag hahahhaa
Ska nog fasiken filma det ;) Både Bailey och husse ska bada .. Då får ni se dom två plaska vilt i badkaret
hahahahhaha ;)

Sitter just nu vid mitt köksbord vid fönstret och njuter av solen samtidigt som jag lyssnar på
lite good musik och ska göra ordning en skål med glass ;)

Nilsson kommer om ca 20 min och då ska vi åka och handla grillad kyckling :)
MUMS eller hur ?!

nee, vet ni vad ..

En film lovar jag nu tills ikväll på dom två iaf..
Sen imorgon ska jag bli bättre på fota.. Om jag hittar kameran .. haha.. Hatar att flytta .. SUCK ..

Men nu så ska jag njuta av min glass i solen vid mitt fönster och titta på hur ungarna leker utomhus :)

Kram på er !

Kommentarer
Postat av: jennie

grym låt ju :) blir ju glad av den :D

2009-04-07 @ 21:50:33

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0