Late update


Nu har älsklingen slutat och vi bestämde oss för att stanna hemma istället..
Det är kyligt ute och jag har sån värk att jag inte har någon lust iaf...
Vi ska ta en kortis med Bailey och sen krypa ner i soffan framför tvn och glo på film.

Förresten, Marley and Me var riktigt bra! Jag blev dock riktigt besviken att dom inte hade med vissa
scener och att man fick se så lite utav marleys bus.. Men den var faktiskt helt okej.
Början var rolig men andra hälften av filmen var si och så ..

Ikväll blir det The uninvited



har hört blandade saker om den så jag hoppas den är bra..

Ni ska få se en bättre bild på min mage..Med en bättre vinkel ..haha..



Exakt så ser min mage ut :) och Bailey i bakgrunden som vanligt hahaha :)

nej nu ska jag vänta på älsk..Han ska komma hem med jordnötsringar och cola :)
MUMS!!!!

Kram på er och ha en fortsatt trevlig kväll people :)

Kommentarer
Postat av: Katt

Awesome :D

2009-04-20 @ 14:18:37
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0