upp o ner..


Alla har ju sina upp och ner gångar..
Humöret sviker ibland och då sitter man själv fast ändå inte och tycker
synd om sig själv.. Idag är en sån dag..
Jag tycker inte synd om mig själv men jag känner mig nere..
Varför .. Jag vet inte .. Det verkar som att hur jag än gör, hur jag än fixar
och trixar så blir allt skit i slutändan iaf..

Det är som jag sagt innan..
Det är inte menat att jag ska vara fullt lycklig..

Det är inte så att jag är olycklig..
Mår hur bra som helst med Jonny,
Är lycklig med honom..
Men allt runtom kring verkar rasa..
Sakta men säkert så sjunker jag ..
Det enda som håller mitt huvud kvar över ytan är han.

Jag vet inte hur jag ska förklara känslan jag har idag ..*
Är förvirrad själv..
mår dåligt.. Dåligt över hur jag lever..
Det konstiga är att jobbet och allt annat går ju bra,,
Så jag har ingen anledning egentligen till att vara bekymrad..
Jag bara är det ..

Idag är väl bara en sån dag ..
en dag då man ska krypa ner under täcket igen och ligga där med
lugna dystra låtar och bara vara ..
bara ligga och fundera och reflektera över allt och inget ..

Ska ner till willys en sväng senare men sen börjar pojken jobba..
Då ska jag bara vara med mig själv.. Koppla av ..
Njuta av ensamheten och mitt eget sällskap ..

Hoppas ni andra får en bra dag ..
Och jag hoppas att min dag blir bättre..

En egen stund är nog precis vad jag behöver..
ansiktsmask, fixa naglarna, ögonbrynen och fixa till håret ..

en stund för mig själv att bara vara mig själv och låta allt flöda..
Kolla på en dyster film och gråta i min ensamhet..

En perfekt dag för att försöka få alla tankar att klarna..
så att jag får leva ännu en " molnfri" dag ..

Ciao*

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0