Lite info om mig!


Hej på er .. Igen haha..
Kom på att jag har aldrig riktigt skrivit vem jag egentligen är ..
Och vad jag gör ect ..
Min statestik har blivit högre och det är ju kul att fler folk löser min blogg..
men det kanske skulle vara ännu roligare för er att få veta vem jag är och så ..

Lets start ..

Heter Madeleine, 20 år gammal...
Jobbar inom äldreomsorgen och älskar det . ett givande jobb måste jag säga..
Bor med min sambo och min kärlek Jonny .
Han i sin tur arbetar som Buss chafför inom botkyrka/huddinge..
Ni har säkert sett honom.. han är nästan den enda unga killen (24 år)
som jobbar som det och har en mohikan.. Inte så svår att missa kan jag lova..
Vad gör jag på min fritid då?
inte mycket, umgås så mycket som möjligt med killen , vilket praktiskt taget är
omöjligt med tanke på att jag jobbar då han är hemma och han jobbar då
jag kommer hem.. Han jobbar nämligen bara sena kvällar..
Och jag oftast dagtid eller bara så sent som 21.00

Vill ni veta något mer?
fråga .. för jag kan allvarligt inte komma på något mer att skriva :P


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0