kvälls inlägg

hej igen .. för tredje(?) gången idag .. haha
Nu sitter fröken här men hårmask och ansiktsmask..
Jätte fräsch jag lovar .. hihi..
Synd att vi inte har nya datan, hade kunnat ta kort med cammen ..
men det dröjer ett tag till.. I slutet av månaden så :D yei (:
Ska bli skönt som fasiken ska ni veta..
herregud vad både jag och pojken längtar ..
Försöker att få honom att vi ska köpa en rosa laptop men icke sa nicke..
hihi, förstår han lite antar jag väl :P

Veckan går fort känns det som men det är ju bara tisdag  än sålänge..
Imorgon är det jobb..
Kväll .. men jobbar bara 5 timmar.. skönt ..
Ska jobba dag på tors fre.. men slutar tidigt båda dagarna.. SKÖNT

Imorgon efter jobbet dvs efter 21.. så är det bara att skynda sig hem och
fixa sig party fin .. Vasa stan here I come.. Mattson lyckades övetala mig att
följa med .. Så det blir party fastän jag ska börja jobba 7 på tors.. haha..
Gör inget .. Kommer hem typ 2 timmar efter pojken så .. (:
På fredagen ska jag o frugan ev gå till viper room .. Ville hellre gå till något annat
ställe men frugan har inte så mkt pengar så vi tar det alternativet som är billigast (:
Min älskling kommer in och partajar med oss också efter han slutat (:
På lördagen ska vi upp relativt tidigt.. Ska ju åka till märsta på
kräftskiva.. Vi ska vara där till 12.... Supa och äta.. Mums (:

annars så är det väl rätt lugnt den här veckan ..
Ska försöka hinna med att åka till ektorp..
Ska ev träffa eddie ockå (:

Nej, ska kolla klart på min komedi (:
Fäst vid dig.. På 6 an .. Rätt bra .. Finns inget annat iaf :P

Ska försöka vara vaken och stå med en sexig outfit när pojken
kommer hem så jag kan få en rejäl omgång ikväll ;D hehe

Natti natti *


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0