Hallå där!

tänkte nästan skriva god morgon.. men det är nog lite för sent för det skulle
jag tro .. Har visserligen varit vaken ett tag och väntat på att ponken ska vakna
någon gång.. Men den turen har jag inte än . Men han börjar nog att
kvikna till.. Han rör på sig iaf.. haha..

Han är så söt när han sover.. Helt borta i sin egen lilla värld..
Och sättet han kryper tätt intill mig när vi sover och följer min kropp när jag
flyttar mig.. Byter jag ställning när jag sover följer han snabbt efter
bara för att få sova så nära mig som möjligt.. Underbar kille man har..

Finns ingen finare än han ..
Alla hans egenskaper, hans personlighet..
Det får mig att smälta ..
Han har en ändlös charmighet som jag inte kan göra annat än att smälta för.
Mitt hjärta, det är jonny ..
Han är den delen av mig som gör mig till den bättre person jag vill vara.
Han är den delen av min omgivning som får mig att vilja fortsätta kämpa ..
Älskar min Herr Nilsson som in i Bomben  och ingen kan få mig att tänka
om på den punkten ska jag säga er. Härligare pojke får man leta efter ..

Så snart pojken vaknat och fått i sig lite kaffe ska vi ner till willys
och handla lite.  Sen ska vi slappa hemma tills efter 4 för då ska vi
hälsa på R och hans flicka. Vi ska se hur deras nya hus blev :D
efter det bär det av till Frugans hus. (:
Har saknat henne som faen så det blir dagens höjdpunkt att träffa henne!
Vi ska visa våra fina bilder från greece för hon kunde ju inte vänta tills ikväll..
Hoppas bara inte hon slår mig för det jag gjort .. Hm.. För gömma mig bakom
jonny när vi kommer dit.. :$

Dags att avsluta, älsklingen har vaknat (: WEI (:

Puss o Kjam *

Kommentarer
Postat av: Becca

hmm...va har du nu gjort då,madde??

En första tanke slog mig och det va det att du har tatuerat tintins namn eller nåt liknande??

Ska bli väldigt spännande att se/hörs va du nu har hittat på för galenskap =)



2008-09-08 @ 12:35:05

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0