God kväll ?

antar jag fastän klockan bara är strax innan halv ett .. haha
Här sitter fröken o bloggar men inga bilder har dykt upp.. suck ?
Har faktiskt inte orkat strula med den här datan så det är mest därför hihi..
Lat? javisst ..
Men imorgon så kanske jag ordnar det .. Beroende på vilken tid jag är hemma..
Ska nämligen gå upp rätt tidigt imorgon för att  åka till huddinge..
Ska ÄNTLIGEN till ungdomsmottagningen och prata om andra preventivmedel
och ev ta ut nya p ringar .. Har haft sex flera gånger med den i och det har gått rätt bra..
Den känns ju .. Den finns ju där liksom men .. Det funkar väl ..
Den är ju lätt och så .. Bättre än P piller så why not ..

Nu sitter jag iaf här o bloggar och chattar med mina två favvo ponkar på msn..
Förutom min älskling så har jag pojkar jag tycker om..
Min söta chilenare eddie och Monti min ängel (:

Min älskling sitter och spelar NHL .. haha.. Börjar äntligen få pli på spelet så han
sitter där och mår bra iaf :P

Är faktiskt liiite seg och ska väl snart krypa ner till sängs för att nuppa..
Har redan fått min ranson idag men en gång till skadar väl inte ..
Hade iofs sex 2 gånger inatt/imorse .. Men ändå ..
en massa sex gör flickan glad (: haha
Hur som helst så ska man väl sluta blogga..
Har inte så mkt mer att skriva om iaf .. haha..
Lite smått sömnig och uttråkad..

Blir väl en bra porrfilm och sex för att sedan sova vetja ..
Låter som en underbar idé tycker jag hehe..

Ha det gött nattugglor (:



Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0