Fredag oh härliga dag


Blev väckt av pojken min imorse som undrade om jag skulle åka med eller stanna hemma..
Självklart skulle jag åka med.. Iväg bar det då till Media markt..
För korta ner historian så sitter jag nu på våran nya data hemma i sängen..

ville bara uppdatera lite snabbt om allt och inget..

har som sagt köpt ny data och ny mobil (woho)
och har också klippt mitt hår KORT KORT.. hihi..
Ville ha lite förändring och den blev iofs rätt dramatisk men jag är rätt nöjd och
pojken med så (:

Ikväll ska jag sitta och umgås lite med pauli ponken tills jonny kommer hem..
han slutar inte först vid halv 2 så det blir rätt mycket umgås..
Vi ska dricka lite och bara ta det lugnt..

Imorgon bjuds det på mycket roligheter ..

Ska först på bio och se Mirrors med frugan och melissa och sen så ska jag
hem för att umgås med BÅDA pojkarna ( bill och bull )
och dricka mig redlöst full.. vad är poängen med det undrar ni väl?

Jo, jag har inte varit full på 2 år och känner att det är dags nu ..
lika bra att det är hemma med 2 st jag känner.. Så det så ..

så imorgon kväll blir det mycket alkohol, spel och bara släppa loss (:
Ska bli ASKUL (:

Nu så ska flickan inte göra så mkt mer förutom att diska..
men måste vänta på pauli först .. Ska hjälpa honom upp med ett par saker och
sen åka o handla. (:

Puss och kram på er (:
Hoppas ni får en lika trevlig kväll som mig *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0