(:


hej svejs och hallå så (:
Hoppas allt är bra med er därute i sverige (:

Här sitter fröken och bloggar i sängen under det varma täcket och gissa vad som pågår
i fotändan av min/våran säng? ...

Där sitter det två söta pojkar och spelar guitar hero .. NAKNA hahahahah
Jonny min älskling är små full haha.. pauli likadant. Så roligt att se..



Själv är man väl lätt påverkad men inte så mycket mer än så .. TACK O LOV..
Vi satt och körde "Jag har aldrig" nyss.. Hade vi fortsatt hade jag LÄTT blivit full ..

Idag .. Har det inte hänt så värst mycket ..
Var iväg till systembolaget och köpte mer sprit..
Maxi och handlade skivor.. Biltema och köpte kablar så att vi kan se på film från datan på tvn..
Willys för att handla mat för idag och imorgon..
Jag smet upp på övervåningen till godis affären :$ var tvungen..
har faktiskt varit EXTREMT duktig på godis fronten och min pojke kysste mig på pannan
och var jätte stolt för att jag hållt mig så länge och att jag bara köpte lösvikt för 27 kr :D
helt duktig JAG VET !!!

Idag fick jag mig lite sex.. hihi.. duschen.. MYS MYS MYS MYS..
Pauli hade försvunnit när vi kom ut.. Han hade hört mig :$ oooops :$ sorry gubben :$

imorgon så ska vi .. städa.. och färga mitt hår .. hihi (:
Annars så hoppas jag på sex hela dagen.. Iaf halva :P

nej, nu ska jag väl studera pojkarna ..
och ev titta på film.. Vi får helt enkelt se..

Ha en fortsatt trevlig kväll folket (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0