beach 2009 here I come!

dvs med lite/massa hjälp ifrån Pauli ,.
Idag efter jag varit nere i centrum och träffat grabbarna så ringde Pauli..
Han ville självklart få tag på "tintin" ( Jonny ) men han hade glömt bort
att han började jobba redan i tisdags..
Så istället frågade han om jag ville följa med ner till verkstan.
Visst, svarade jag.. Vad gjorde jag liksom .. Satt framför tvn och glodde..
Så han hämtade upp mig och iväg bar det för att fixa hans bil.
Gick jätte bra tycker jag och roligt hade jag!!
Tror nästan att jag skrattade varannan minut om inte oftare än så
med hjälp av pajasen Pauli, hans pappa och hans vän..
Hade iaf riktigt jävla KUL!

Efter ha varit där i typ 3 timmar så ringde vi Jonny och frågade vad han hade för sig..
Han var i Fruänge och väntade på att få köra 704. Men han hade 50 min rast
kvar att fördriva så pauli och jag åkte dit för att göra han lite sällskap.
Det hela slutade med en hel jävla skratt resa..
Först blev vi jagde av en Volvo så vi körde i 100 ..
Efter det när vi kommit ut på E4 så var det en BMW som ville
försöka samma sak .. Jävla pucko ..
Efter det så kom det en SKODA som ville göra samma sak ..
Under hela tiden körde vi ca 130-140 km/h.. hahaha.
Jag hade skit kul eftersom jag ÄLSKAR fart och bilar så ÄLSKADE
jag varje minut.!!!

När vi kommit fram till fruängen så snackade vi lite skit,
jag fick höra deras roliga barndoms historier..
( dom är vänner sedan typ 17 år tillbaka)
Stod och skrattade som en GUD VET VAD..
Vi åkte med Nilsson på ett varv på 704 då jag också skrattade
som en idiot.. Satt praktiskt taget i Paulis knä under hela tiden ..
Vi hade det iaf (jag och pauli, jonny var lite dyster) SKIT KUL
under hela jävla tiden.. Kom väl hem för drygt 45 min sen..

för att sammafatta det hela så har jag KRAMP i käkarna,
KRAMP i magen .. Så jag kan väl räkna med några GRYMMA magmuskler ;D
HAHAHAHAHA!!

Min dag har varit helt jävla fantastisk..
det var länge sen jag skrattade så här mycket
och jag behövde verkligen det ..

TACK PAULI DU ÄR EN ÄNGEL OCH VÄRLDENS STÖRSTA PAJAS!!

God natt på er och sov så gott ! *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0