ännu en dag ..


en ny dag är här..

Såg ju på filmen igår..
Den var inte lika bra som jag trodde den var ..
Men den gick att titta på ..
Frugan säger att boken är MYCKET bättre..
Så ska låna den av henne...

Händer idag?

Jaaaa ni..
Pojken kommer väl hem när som helst ..
Själv har jag precis sköljt ur håret .. Hade en mysig hårmask i och nu sitter jag
här en snabbis men ansiktsmask på mig och ska måla naglarna...
Följer ditt exempel frugan.. Det lät så mysigt så var tvungen (:
Dvs förutom det varma badet .. Det får bli en varm dusch ikväll istället :P

Nej, idag ska det tvättas.. Har tvätt upp till halsen så det blir väl dagens höjdpunkt..

Har plockat lite hemma också..
Försöker fundera ut varje dags stora problem..
Vad ska vi äta idag? haha..

Det är alltid ett stort frågetecken kring den frågan ..
Vad i helskotta ska vi äta? haha..

Kommer nog på något.. funderar på varma mackor.. det är enkelt och
tillräckligt.. Är inte så värst hungrig ändå ..

Kanske senare ..

Hare gött, pojken kom nyss hem så ska väl snart fixa mig ..

puss och kram*

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0