3 veckor sen..

kräftskivan men va faen, det hindrade ju inte oss från att festa loss på
både kräftor och snapsar!
Vi åkte ju till Myran och Therese igår för att gama kräftor.
Det var så himla roligt att få umgås med dom .
Härliga, underbara och lätta personer att vara runt omkring.
Väldigt skojsamma dessutom..
Hade det jätte jätte trevligt, så trevligt att vi ska dit om 2 veckor igen och
göra om det .. Utan kräftor dvs men med god mat och alkohol.. (:
Var faktiskt lite tveksam att åka dit innan .. Var inte direkt på humör
och så men jag är jävligt glad att jag följde med dit och
längtar redan tills nästa gång!
Då ska vi även försöka ta lite kort så ni får se vad roligt man kan ha det där!

Blev vi fulla då?
Nja, myran och jonny blev ju nästan självklart inte så jätte nyktra :P
Men jag och Therese klarade oss. Jag blev väl lite små lullig,
dvs att jag hade druckit lagom.. Och Therese skulle upp och jobba så
dricka så där jätte mycket var ju ingen större idé..

Fick mig en lite trekant i sängen iaf ;D
Jonny på min ena sidan och snusan på andra..
Snusan är en fluffig svart, sällskapsjuk katt..
Vaknade upp mitt i natten av att något väldigt hårigt låg vid min sida..
Snusan tyckte om att ligga tätt intill mig och mig gjorde det ju inget ..
Kunde inte sova sådär jätte bra så fick ligga och kela med honom
eftersom Jonny försökte sova ruset av sig och låg helt däckad HAHA..
Fick sova med ett JÄTTE FINT påslakan.. Sverige modellen (:
Blått med gula fina, stolta kronor :D Loved it (:

Idag har vi inte gjort sådär jätte mycket, vi kom rätt sent hemifrån dom
eftersom jonny hade druckit .. Och då bar det av till Peppe för fika
och en massa skitsnack om gamla tider då jag lyssnade på hans
musik.. hihi.. Minns det som igår.. Är uppvuxen till hans och Rickards
musik så det var härligt..

Efter det bar det av att handla mat .. Äta, åka o hämta jonnys syster som klumpigt
nog slarvat bort sina nycklar så vi körde hem henne och lämnade extra
nyckeln .. Sen bar det av till ektorp snabbt och nu sitter jag här medans
min älskling står i duschen..
Snart dags för sängen känner jag ..
Är fortfarande hungrig efter mina två portioner med Pasta bolognese.. hihi..
Men tror inte jag ska äta så mkt mer..

Ska även ta ut P-ringen idag .. Mens here I come..
Usch och fy fan! Vill inte ha mens.. men har skjutit upp den i två veckor nu ..
Lika bra så att kroppen inte muppar sig helt :P

Ska till Ungdomsmottagningen imorgon också, hämta nytt recept
på P-ringar .. efter det ska pojken och jag åka o handla,
och när pojken börjat jobba så ska fröken städa rejält
och diska.. Har även tvätt tid vid 17 så .. då får man det överstökat också (:

Nej ni, hoppas ni har haft det en trevlig helg (:
det har absolut jag haft !

Puss och snusk *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0