Torsdag idag


hela veckan har varit seg ..
och mitt illamående har inte gått över..
För er som läst min lösenordsskyddade blogg vet ju om det här..

Men jag har lidit av riktiga problem pga P ringen den senaste månaden..
Här mått illa varje dag, yrsel, äter som en gris.. Försenad mens..
Mensen kommer men är inte normal .. Blöder väl typ 3 dagar ..
Och den är brunaktig just nu .. Den var försenad 3 dagar och nu blöder jag lite och brunt :S

Hur som helst så är jag INTE Gravid..
men ska ändå testa mig på måndag ..
Dom sa att det kan vara nidations blödning.. Vilket betyder att En blodblandad flytning är en liten
blödning från slidan som liknar en svag mensblödning. Färgen kan variera från ljust röd till brun.
Även om det egentligen inte är helt normalt, är det ganska vanligt med små blödningar eller
blodblandade flytningar under graviditetens första tre månader.

Men men .. Jag tror mer på att det är obalans i kroppen .. Hur som helst så ska jag testa mig på
måndag och inte stoppa i en till ring. Ska ha uppehåll i en månad och se ifall jag får tillbaka
balansen igen ..

Sitter just nu och gamar donken mat (:
pojken min och gerpa sitter i vardagsrummet och gör samma sak haha..
Ligger själv i sängen och latar mi med min happy meal (:
Vänner är på tv :P

Imorgon ska jag på intervju (igen) hoppas bara denna arbetsgivare är bättre ^^
Annars ger jag upp och jobbar på willys :P haha.

Nej, ska sluta tråka ut er med min oändliga babbel..

Ska ta en cigg och krypa ner under täcket o glo på tv, försöka sova.. hihi..

Natti Natti *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0