hemma hos mamma


sitter just nu hos mamma, bredvid min lille syrra som sitter vid deras bärbara datan..
Självklart tog jag med mig min hehe.. Har ju trådlöst så jag surfar på min brorsas internet ..
Free of charge .. (for me) hehe..

Har precis redigerat henner blogg och hon ville inte ha så mycket mer fixat så just nu ser det ut såhär
http://jaezmines.blogg.se
Vad tycks? hihi..

Ska snart sätta på lite kaffe och ta en cigg på det (:
Snacka lite skit med syrran och sen röra mig hemåt.. Ska ju storstäda idag ..
Känner mig fortfarande extremt inspererad så (:

vet ni vad, tog hem en massa gamla skrivhhäften.. Fan dom ligger och skräpar överallt..
Både hemma och hos mamma haha..
Men jag kan inte kasta dom .. Så mycket minnen i .. Men jag tittar ju aldrig i dom hihi.. Sak samma..
Hittade iaf en massa fler häften och jag kan inte fatta hur MYCKET jag har skrivit om Georgios :P
När vi var på G .. Tillsammans.. Skulle göra ett till försök .. Om leo ..
Och andra killar.. haha.. Helt freaky .. Men det är rätt kul att läsa.. Så här i efterhand..
Men när jag läser hur förvirrad och dåligt jag mådde med Georgios..
Inser jag ett och annat ..

OCH

jag fick reda på en annan SUPER BRA sak (:
GIRLS OF THE PLAYBOY MANSION .. nya avsnitt på E! nu i november (:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI (:(:(:(:(:(:(:(:

Jag kan inte  vara den enda i blogg världen som ÄLSKAR dom tjejerna..
Så karasmatiska och roliga.. Helt sköna brudar .. ;D

Blev helt lycklig när jag såg det .. Längtar som fasiken ..

Fick också reda på två andra saker igår..
1, vi kanske får ett första hands kontrakt snart.. Chansen verkar vara rätt stor (:
2, jag vet vart man köper dom där handskarna till att tvätta fönster (: YES.
Det är typ handkar man både tvättar och torkar av med.. Istället för att hålla på med
fönsterskrapa och skit.. så sitter allt på handskarna (: COOLT va (:

Ska sluta skriva nu .. Datan strular med ljudet igen så måste starta om den..
Sen blir det kaffe (: Ciao på ett tag *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0