Great morning (;


8 imorse väcktes jag av någon som pillade på mig och ville ha sex...
GUD VAD JAG ÄLSKAR NÄR HAN GÖR SÅ!!

efter "samlaget" som det så fint heter .. Gick jag in på toa, kommer ut.. Och gissa vem som har TOK däckat?
haha, Mm.. MIn pojke.. Jag var ju pigg som en .. som en .. Lärka?
och kunde inte somna om.. Så har legat i sängen och glott på tv ..
Han vaknade för drygt en halvtimma sen så nu sitter vi båda med en varsin kaffe (:
Han spelar, jag bloggar.. Gud vad jag älskar vissa rutiner.. Han gnäller inte om att jag sitter vid
datan, jag tjatar inte om att han spelar för mycket .. en bra kompromiss.. dont you think?

Har hunnit ta en varm dusch också, så sitter med myskläder och handduk i håret ..
Ska in och borsta det korta håret jag har och sen diska .. Eller ska jag rensa kläder först
och låta honom diska? hmm..

Pauli, den underbart godhjärtade pojken ..
Ska komma hit efter jobbet och hjälpa oss möblera om det sista.. ÄNTLIGEN
så ska det bli klart..

Ska sätta mig och skriva en "To do list" inför jul..
Ska börja förberede redan i mitten av november.. Och tvätta fönster and such ..

Hur som helst så ska vi bara vara hemma idag .. Dvs om man räknar bort svängen ner
till willys då vi ska köpa hem lite stuff..

Så ni får ha det så bra sålänge..
Kommer säkert skriva två inlägg till idag .. Så lätt blir ni inte av med mig .. haha.

Adios Fellow Bloggers*

tänker nog bjuda er på en bild på älsklingen i min fina halsduk (:
                                    

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0