GOOOOOOOOOOOOOD MORNING!

                    

 


hej hallå svejsan hejsan hoppsan snoppsan :)

Läget med er denna fina småkyliga höst morgon?
Det är iaf bara gött med mig .. Eller nja..
Min mage kurrar och skriker efter .. sport knäcke med leverpastej, saltgurka och senap (:
hehe, men .. Det får bli en enkell macka med..Ost eller nått  ..

Mitt kaffe har ju svalnat .. men dricker det ändå, orkar inte göra en till kanna ..
Det överlåter jag till min söta pojke.. HINT HINT ...
hahahhaahah!

Inte för att kallt kaffe är gott men mitt lata jag vinner just nu i den fighten .. hihi..

var nyss på UM och det gick jätte bra (:
Kanske måste göra uppehåll med P ringen och då är det bara säga
"Good Bye SEXLIFE" eller "Heeeello CONDOMS!! "

Antingen eller.. kommer sluta med nr 2.. Jag menar ..
Jag klagar efter 2 dagar utan sex.. EN MÅNAD.. NO WAY ..

Annars då?
Jorå, ska låta pojken piggna till lite och äta lite frukost ..
Sen ska vi åka till Din Bil och titta på.. BILAR !!! Chockerande va ^^
Hade jag sagt att vi skulle titta på strumpor  hade ni väl inte trott mig. eller?
Huvudet på sniskan och fötterna upp och ner ?

Yeah Yeah.

Sitter och små kikar på pojken som ligger bredvid mig i sängen och spelar GTA på PSP..
Det går som det går.. varken bra eller dåligt.. Han skyller på att han är van att spela på en
40 tums tv.. men då säger jag : Mhm, bortförklaringar vinner ingen på, medge bara att du suger
and get over it ^^ hahahahahaha

Nej, ska nog gå och tissa ..
Blåsan kommer antingen spricka eller bli så överfull att det rinner ut från både näsa o öron ..

Peace Out *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0