go morrn (:


Vad är det för dag idag?
söndag? måndag .. Nej juste fan..
Det är ju tisdag..
Känns som om jag tappat hela tidsbefattningen av någon anledning..

I helgen var jag ju som sagt hos mamma..
Var riktigt mysigt faktiskt ..
Har saknat att umgås med henne..
Hon blir så lugnt och det är skönt att få prata av sig med henne..
Det är något jag aldrig kunnat göra med mamma.. men nu så (:
Vi har våra fina vilda samtal om allt och inget och ibland..
Ger hon t.o.m bra råd.. helt otroligt..
Mina TVÅ bröder fick jag också lite tid med för att båda var hemma hos mamma (:
SYSKON KÄRLEK! Gud, vad jag älskar mina syskon!

Just nu ligger jag i sängen med pojken halvt sovandes bredvid mig..
Tittar lite smått på Sunset tan på E! ..
Tanned blondes a la laguna beach typ :P

Idag .. Händer idag?
Jaa.. vi ska åka till city gross en sväng.. Det eller ikea. Har inte bestämt mig än..

Sen så ska jag tvätta och rensa ur ALLA garderober..
Tog mig ann en igår.. Fy faen va tomt det blev hihi..

Shit, batteriet på datan kommer dö..
Bäst att spara (:

Skriver några rader senare och bjuder på ett par bilder då också hihi

Morgon kaffet väntar så åter igen GOD MORGON PÅ ER!



Adia *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0