Fix o trix med Bloggen


hur står det till med blogg världen idag då?

Som ni ser så har jag fixat och trixat lite med bloggen idag ..
Samt fixat Frugans blogg..
http://bekizzens.blogg.se    blev helt okej tycker jag .
Ska ge mig på lille syrrans blogg också .. Har ingen aning hur hon vill ha den,
hon visste inte ens själv.. haha, så det blir lite utav en utmaning :P

Vad tycker ni om min blogg?
vill ha det genomskinligt där det är svart.. ds vid inläggen och rubriken .. Men vet ej hur..
Hjälp ?

Idag har vi inte gjort så värst mycket, kopplade av hemma bara och fixade som sagt
lite med min o Frugans bloggar ..

Imorgon ska vi på träning och spana in A´s nya ragg.. Måste ju Godkänna ^^
Sen ska vi iväg och handla mat med lillebrorsan .. han ska bjuda oss på TACOS (:
Vi bjöd han på Pizza idag så han ville göra detsamma (:
Funderade på om jag skulle ta lite bilder imorgon också .. Var ett tag sen man
utnyttjade kameran på nya tel.. Tänker ju inte låta 5 mega pixlar gå till spillo hihi (:
Vill skapa lite utav en bild blogg förstår ni ..
Inte en sån här typisk blogg med "Dagens outfit" utan på vad jag hittar på om dagen
och lite kort på min pojke och så (:

Ska städa imorgon också. Både hemma hos mamma och hos oss..
Det ser jag fram emot.. NOT ^^

hur som helst så ska jag faktiskt dricka mig en kopp kaffe och ta en cigg med killen ..
Sen ska jag faktiskt krypa ner under täcket och titta på skräckis ;D

BTW.. Såg två filmer igår..
A walk to remember .. Den har jag sett förut och jag gråter alltid lika mycket till den ..
JAG REKOMMENDERAR den VARMT till alla drama/kärleks dyrkare därute..
Såg också på Steel trap .. en annan skräckis .. den var väl helt okej .. vet inte om jag
tycker att andra ska ödsla tid på att se den .. Men .. Your choice..

Idag blir det Timber Falls (skräckis) och Babylon a.d med vin diesel (: hihi

God natt så länge my fellow bloggers (:



Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0