äntligen hemma!


Allt gick bra hos läkaren (:
Barnet var livligt och härligt. hihi..

Gick till donken efteråt och åt en bit mat .. Var dööö hungrig..
Min fina vän Jonas var där så jag fick 5 kr rabatt :D weei (: haha..
He loves me <3

Sen bar det av hem till mamma en sväng .. Så fikade vi där ..
Sen åkte jag hem .. Och självklart skulle lata fröken madeleine ta 713
istället för att ta tåget .. Så hon missade sin buss hem .. Som tur är tar det knappt 10 min
att gå hem till mig.. MEN .. Det finns ett par jävla MÖRDAR trappor som jag så fint kallar dom
påvägen hem.. Måste stanna och hämta andan nästan jue.. Ansträngande..
                                          
liiiiid med mig ? hahaha.. Det är faktiskt jobbigt.. Klicka på bilden!

Men nu är jag ÄNTLIGEN hemma..
hjärnan skrek BLOOOOOGG när jag kom innanför dörren ..
dvs efter den skrikit efter en toalett för fröken höll fasiken på att tissa ner sig.. :P

Ska bädda rent i sängen snart och diska det lilla som finns att diska ..
Ska även ta fram kassler något att ha till det (: Gott med kassler (:
Laga till lite mat, göra matlåda till killen imorgon ..
Han slutar 23.06 idag WEEEI (:

OCH GISSA vem som fick till det 2 gånger inatt .. hehe.. :p
Hur som helst .. haha

Sen ska jag väl småplocka och rensa ut min garderob lite :S en massa skit bara dyker upp
varje dag .. Kläder som jag inte använder och ska kastas.. Kanske killen som testar dom när jag
inte är hemma .. Hm.. 

Imorgon ska jag iaf upp tidigt. Igen ..
Har bokat tvätt tid kl 07 .. Men .. ska nog ner och ändra till 17 .. Mm.. det ska jag faen .. Bäst
jag springer innan det tiden blir bokad fan .. :S fast ingen tvättar nog på en lörda vid den tiden iaf ..
eller ? jag är väl den enda som inte har något bättre för mig på en lördags kväll :p haha..

Sen ska jag o pojken över en sväng till mamma för att lella ville att vi båda skulle komma PLUS
att vi ska lämna filmer medans vi ändå är där (:

ska springa ner nu .. ses säkert senare igen (:

ha d gött Fellow Bloggers *

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahah den är så himmla fin, jag är förälskad :):)

söker ni några lägenheter då?

hälsa jonny :):) ska lägg aupp bilder på lägenheten sen så du får se :):) hahaaah jag ska försöka komma ihåg de nu i allt kaos :):)

2008-10-24 @ 16:41:29
URL: http://absolutjennie.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0