oh sunny day (:


solen skiner och det glittrar fint över det frost täckta gräset ..
Idag är en fantastiskt bra dag (:
en sån där good feeling dag hehe .. GREAT (:

Idag är pojken ledig whooppdidoo (:

Idag händer det dock inte så värst mycket ..
Städa lite granna, pojken min ska tvätta och flytta på tvn .. ÄNTLIGEN!!!
Sen ska han till sin söta mor sin och hämta lite saker vi fått av henne eftersom
dom flyttar den 6e (:  Sen blir det väl vanligt vardagsmys hemma hos oss ..
As usuall när han är ledig..
ska försöka dra med han ut på en promis.. Han är OMÖJLIG att få ut och röra på sig..
men jag ger mig inte i första taget och han brukar oftast göra det jag vill..
Jaadå, min lilla toffel pojke (: Älskar honom TROTS det .. det är inte hans bästa egenskap direkt..
Men han är min toffel och jag älskar ju honom för både sina svagheter och sina starka sidor



Love you sweetie pie (: you are my reason to live.You are my angel!

Annars tänkte jag berätta om en ny/gammal kille jag snackar med..
han är en gammal vän som jag börjat prata med igen efter 1 år..
Mike .. Mike from the states ;) Är helt besatt av att prata med honom...
Längtar tills han loggar in bara för att få chatta med honom ..
Vi kan sitta i timmar .. Prata, skratta, ge komplimanger, rodna och framför allt så
har vi praktiskt taget ALLT gemensamt.. Vi är typ en och samma person..
Vi har gått igenom liknande saker, gjort samma dumheter .. Tycker om samma saker..
Det är så jävla härligt att prata med den människan!!
Han är ju inte världens snyggaste .. men för mig så spelar ju utseendet ingen roll.. Kolla på min pojke.
Han ser inte ut att vara mycket för världen men i mina ögon ser jag bara alla hans underbaraste drag.

Men det är riktigt härligt att få skriva på engelska igen kan jag säga..
Vi ska ringa varandra någon gång i veckan. så fort han har fått igång sitt ljud på datan..
han ska alltså ringa video samtal .. :P Är lite nervös.. Inte för att jag tvivlar på min engelska
som BTW äger.. Men den är lite ringrostig liksom .. hehe.. Och nu ska jag prata med en tvättäkta
jänkare.. Lite skakis och nervig.. javisst vettu ;)

Nej, ska faktiskt ta en cigg, njuta av det kalla men fina vädret och sen bädda sängen och diska
dom sista 3 glasen ;) Ciao på ett tag :)

MIKE MEET THE BLOGG, BLOGG MEET MIKE (:

                



                                                                              /alla foton går att klicka på för förstoring/

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0