lugnt kväll blir till tripp till spökhus

(igår kväll)

så snabbt planerna kan ändras.. hihi.
Hade precis lagt mig till rätta i soffan och krypt ner så där skönt.
ni vet när man hittar den perfekta ställningen då man bara sjunker ner och sakta försvinner..

då ringer telefonen hux flux och gissa vem det var ?
C !! hehe, han och grabbarna var i tumba och undrade om jag ville med ut och åka bil en sväng.
Sa att jag inte orkade men .. jag är ju inte så himla svår att övertala så jag flög upp
ur soffan, fixade till håret snabbt, bättrade på sminket.. Klädde på mig..
Eller, jag låg ju inte naken för er som antog det .. Satte bara på mig andra kläder..
Ville ju se lite fin ut iaf :P

Dom tutade utanför och jag sprang ut och att hälsa på alla, gav C och B en varsin STOR kram
och sen bar det iväg.. Vi åkte förbi tumba och allt.. ingen aning vart någonstans vi var men
vi kom till en gammal stuga som låt lite väl avsides från vägen...
Såg iofs ut mer som ett ruckel än en stuga men .. Sak samma..

Vi gick in allihopa och det gick sakta.. C tog ett fast grepp om min hand och bara såååå vägrade
släppa den.. Någon är rädd för mörkret hihi
OCH SOM VANLIGT fick jag, den enda tjejen gå först .. Stora starka karlar va .. ^^ haha

När vi började gå omkring i huset så började det knarra och knaka såsom det gör i gamla
trähus.. Killarna trodde direkt att det var spööööööööööööööööken och blev skit nojiga ..
Jag gick längst fram och fnittrade för mig själv.. dom var ju för söta..
Och varje gång vi stannde så slutade det ju knaka ( konstigt nog) så killarna blev bara
mer och mer övertygade att vi blev förföljda ..
Jag började ASGARVA så fort jag fick höra deras hysterier och blev barsk tillsagd att
HÅLLA KÄFTEN .. hahahhahaha.. Cutie pies :)

Det hela blev värre då vi fortsatte gå och B råkade ha sönder en planka i golvet som
knakade till så hårt att pojkarna små blev skit rädda och sprang ut ur stugan med
eld i arslet och lämnade mig kvar med en skräckslagen B att lugna ner..

När vi äntligen fick loss hans fot och kom ut så stod resten av grabbarna utanför med en
varsin cigg i handen och turades om att säga saker som:
" va faaan, det var ju inte läskigt alls.. "
Så klockrent.. hahahhaa

Dom släppte av mig hemma senare runt 01.00 och strax efter jag kommit hem
kommin pojke hem (:

Det var min kväll igår.. Lite nedkortad med det var en del utav det som hände (:
Önskade bara att jag hade haft med mig kameran hahahaha!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0