breath


tar ett djup andetag .. ett till..
en djup suck..

hur länge orkar jag med det här?
hur länge orkar jag tills jag faller ihop?
hur mycket ska jag tåla?

idag har varit en tuff dag .. men som alla andra gånger så klarar jag mig igenom dom..

var en sväng hos mamma .. åkte hem.. har legat i sängen hela tiden och bara
tyckt synd om mig själv..

just nu sitter jag och pratar med kära underbara förstående claudio..
Om gamla minnen och hur bra han och jag kunde haft det ..
Vad vi betyder för varandra..
Han försöker få in i mitt huvud att jag förtjänar bättre ..
bättre än att må såhär..
han är för underbar .. han lyckas alltid få mig le.. han ..
är han .. shit.. saknar honom ibland..

tänk vad han och jag kunde haft ..
jag menar utanför alla drogerna..
Vi hade och har ett band till varandra ..
och det bevarar jag hårt ..



Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0