weird day


Enda sen i söndags har mitt humör inte varit det bästa o har
kännt mig lite hängig sisådära..
Men idag är nog fasiken värst..
Började gråa 5 ggr på mindre än 5 minuter ..
Jävla Jonny..

Är så rädd för att förlora honom så jag vet inte hur eller vad jag
ska ta mig till.. Det har liksom bara gått snart 3 månader och
jag känner redan så här starkt för honom..

Är rädd för mina känslor..



Är hemma nu iaf. Första jobb dagen sedan semestern för honom..
Ska ta det lugnt o ha en sån där EGEN dag idag ..
Det känns som om det behövs..

Hakuna Matata!

Ps. Matchen igår slutade med 1-0 till Sverige men vi kunde
ha spelat mycket bättre oavsett.. Match igen på Söndag mot Ukraina.

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0