Tisdag fy faen


Igår åkte jag hem till min älskling o umgicks med P och hans flickvän.
Hade rätt roligt med tanke på att min sötnöt slängde sig över mig och
kastade mig i sängen haha..
Vi åkte iväg för att testa P´s radiostyrda bil och där satt jag,..
Pöjkarna lekte på för fullt, jag satt på motorhuven o luffade..
Han o "leka" lite med min älskling också .. hihi.
Vad gör man när man är kåt o ligger o spretar med benen på
en motorhuv. hehe

Nu sitter fröken o väntar på att fixa sig o sen dra till ungdomsmottagningen.
Faen va skönt det ska bli med P piller. Längtar som fasiken!
Skulle visserligen börjat med dom igår .. Men eftersom jag hade tid idag så
skiter jag i .. Tänker börja med dom iaf..

Ska träffa älsklingen sen idag o så får vi se om man kanske kan klippa sig
också hos maria (håll tummarna för det)

Tittade också på Destination Wien igår. Handlade om Turkiet o tjeckien
från grupp A.. Bra att se o samla info om vi ska gå vidare mot Vm kvalet..

Puss,Kram o Hakuna Matata 
         

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0