Peekabuu!


Hej hallå och hoppsan people (:

Det var ett tag sen .. Igen..
Och sist jag skrev handlade det ju typ bara om min Ögonsten så ..


Landet blev bara en snabb visit på eftermiddagen ..

Sen åkte jag hem till honom o var där hela helgen iaf ..


Igår o idag har jag sovit hemma..

Första kvällen gick bra, var utmattad så jag somnade nästan direkt :$

Men på morgonen .. Det var tomt utan att se eller känna honom ligga

bredvid mig ..  Och inatt när jag skulle sova så gick det åt helvete..

Vaknade av o till hela jävla natten så är helt seg..


Igår var jag hos Frugan o fikade för att vi sedan skulle dra till Ungdomsmottagningen

och fixa lite piller ;D


Men fick en ny tid tills på tisdag istället.. Då ni .. haha


Annars så händer det väl inte så värst mycket i mitt liv.. Letar nytt jobb

och umgås med min lilla söta pojke varje liten minut jag har över typ :P


Har inte så värst mycket mer att skriva så .. Ska sms klart med pojken ..

Ev åka dit o sen vara med honom för resten av kvällen..


Hakuna matata!


Ps, I love the new blogg (;


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0