finns inga ord..


för att beskriva hur mycket du betyder för mig ..
Du har stulit mitt hjärta från dag ett och min kärlek
för dig växer för var dag, var timma, var minut, var sekund!

Hur jag kan ha förtjänat att få dig, att ha dig som pojkvän..
Du är den mest underbaraste, charmigaste, finaste, gulligaste,
sötaste och vackraste personen i hela världen och
det går inte att beskriva hur mycket jag tycker om dig!

Älskling, den 15/5 kl 22.45 (som du sa att det var)
kommer vara ett datum, en tid att minnas för mig..

Du är bara MIN.

MIN pojkvän, MITT hjärta och MIN ögonsten.
För mig är du speciell, unik och helt fantastiskt.

En bättre kille än du får man leta efter i minst ett sekel ..

Älskar dig !

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0