en vecka att se fram emot!


Hallå där igen medbloggare !
Den här veckan händer det bara kuliga saker att se fram emot!

Älsklingen är ledig hela veckan fram tills nästa måndag så
det blir att umgås med honom massa mycket mest!

Idag är jag på en snabb visit hos frugan..
Men från jag vaknade tills nu har dagen varit TUFF!
Vaknade upp o det visade sig att jag fått min mens..
Är väl glad för att den kommit överhuvud taget men just IDAG!
Ska ju för fasiken till ungdomsmottagningen imorgon o hämta ut
P piller.. Kunde den inte hålla sig till då .. NEJ DÅ ... haha SKIT!

I veckan ska jag umgås med älsklingen som sagt och så
Lördag ska vi på fest hos frugan  o faaaaaan vad jag längtar!
Ska bli så jävla kul o det blir dessutom första festen han o jag går
på tillsammans utan bråk HAHA..

Ska shoppa i veckan också..
Men i övrigt är jag bara så himla TOK lycklig!
Har en pojkvän jag älskar jue.. Försöker fortfarande få in det..
Men snart så kickar väl hjärncellerna igång.. HAHA

NEj nu ska jag fika en stund till med frugan sen ska jag röra mig
hem till mamma, fika snabbt o sen träffa älsklingen igen (:


HAKUNA MATATA!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0