bloggar på beställning (:

Nu va det ju ett tag sen man skrev och Frugan har klagat mer än en gång ..
haha..

Vad har hänt då?
En jävla massa men ingenting jag orkar anstränga mig att skriva här
för att det som hänt vet ju redan Älskade Frugan om (:

Har varit med min ögonsten varje dag och sovit där i en veckas tid..
Shit vad tiden rusar förbi alltså haha..

Nu sitter jag hemma hos frugan iaf, åkte hemifrån honom helt
yrvaken imorse haha och han var ju inte så himla glad för
att jag skulle lämna honom men men.. Några timmar utan mig klarar han ..

Sitter o skriver blogg på beställning så ..
Nu ska jag inte skriva så mycket mer..
Ska välja ut en bild på Frugan som jag ska sätta i min berlock :D

HAKUNA MATATA (;


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0