Blogg dags (:


Hallå där kära medbloggare..

Sitter här o lyssnar på en låt som min älskade pojke brukar sjunga för mig.
Fy faen vad jag saknar honom..

Åkte ifrån honom vid elva imorse utan att pussa på honom ingenting..
Ville inte väcka honom .. Han såg ut att sova så sött...
Åkte till min underbara Fruga o fikade , mysigt med varmt som fasiken!

Sen åkte jag hem till Mamma o låg på en filt på tomten med grannen
och pratade strunt..

Ska sova hemma hos mamma idag.. Första gången på typ 2 månader..
Känns underligt men haha, vad gör man ..
Har hans tröja så kanske kan sova iaf om jag känner doften av honom..

Får bara träffa honom en gång till idag.. Sen så ses inte han o jag först på söndag ..
Ska åka ut till Landet imorgon ..

På söndag ska nämligen Frugan o hennes gubbe komma över på fika
o då måste jag ju vara där vettni :D

Dags att få något i magen innan han kommer (:

Hakuna Matata!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0