6 dagar sedan sist


Det var ett tag sen man skrev..
Tänkte att det kanske var dags nu :P
Inte mycket har hänt dom senaste dagarna. Har umgåtts
med min älskade älskling varje dag eftersom han varit ledig
men vi har mest bara tagit det lugnt o myst (:

I lördags var vi ju på fest hos Fröken Frugan (:
Det var rätt roligt faktiskt (:
Fick ett halv bra kort från becca hon tagit på mig o min baby



Glada i hatten är vi iaf och det syns ju att vi är lyckliga..
Lite små fulla men men :P Finns finare kort men dom har vi inte
laddat upp än :P Ni får se dom så fort vi gjort det (: Lovar :P

Idag är det MATCH (: SVERIGE-SLOVENIEN !!!
Hoppas ni inte tänkt att missa den ^^
Ikväll vid 18.00 kommer Jonny o hämtar mig o lilla syster
så ska vi till city gross o handla chips o dip o sen vidare hem
till "oss" för att titta på fotboll! Har öl så det räcker iaf hehe!

FÖRBEREDD O KLAR NU TAR VI DOM !!!


Ciao *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0