100 frågor

01. Namn : Madeleine
02. Exakt ålder : 20 år och 27 dagar
03. Vart bor du? : visättra/ i min älsklings armar!
04. Bor tillsammans med : Mamma o syskonen
05. Husdjur? : njae.. Han är väl inte direkt ett husdjur haha
06. Färg på ditt hus? : det var gult en gång i tiden ..
07. När är du född? : 1988
08. Klass? : no school
09. Vilket år tar du studenten? : var det där en följdfråga?
10. Något jobb : börjar ev snart som lärling på en målerifirma :D
11. När gick du upp i morse? : har inte gått o lagt mig än :S
12. När ska du sova Ikväll? : bra fråga hörrö du ..
13. Duschat idag? : ett varmt bad följt av en dusch JEPP
14. Kramat någon idag? : en massa men älsklingen!
15. Pussat någon idag? : så fort vi får chansen så .. JA
16. Vad har du ätit idag? : 3 smörgåsar, chips o lite choklad (:
17. Dagens klädsel? : Mörka jeans, vitt boxar linne o en grå tröja över det
18. Dagens smink? : Tunnt lager av foundation o lite mascara..
19. Dagens sötnos? : Alltid min sötnos jue :$
20. Dagens roligaste? : när han spelade luft guitarr

SOCIALT

21. Har du många vänner? : Ytliga ja .. Men bara typ 1 nära.
22. Hur många har du kysst? : och det ska jag minnas?
23. Vem kramade du senast? : min ögonsten såklart!
25. Hur många har varit otrogna med dig? : mjo ..
27. Har du pojk-/flickvän? : YES SIR (:
28. Vem pratade du med i telefon senast? : frugan <3
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? : från älsklingen
som skrev " vart är min älskling??? Det saknas någon i mitt liv :S"

FAVORIT

31. Film? : svår fråga.. We were soldiers tror jag
32. Låt? : just nu? Flo-rida- Me and you
33. Mat? : sålänge det är starkt!
34. Dryck? : Kaffe eller ÖL
35. Färg? : Gult (: Gillar klara starka färger!
37. Stad? : Det får nog bli .. Stockholm?
38. Land? : Sverige
39. Ämne i skolan? : Engelska
40. Strul? : Min pojkvän innan vi blev tlsm :P

SENASTE

41. Personen du tänkte på? : Älsklingen :$
42. Personen du kysste? Älsklingen :$
43. Gången du spydde? : det ska man minnas?
44. Gången du grät? : en vecka sen kanske?
45. Pizzan du åt? : margarita?
46. Gången du var i Göteborg? : Oj,det va me tjejgruppen för typ 4 år sen
47. Gången du var i Stockholm? : haha, bor ju här?
48. Gången du var full? : det var väl drygt 2 år sen ?
49. Gången du var hög? : kanske 2 1/2 år sen ..
50. Personen som såg dig gråta? : frugan :D

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt? : Svart
52. Hund eller katt? : hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? : Beror på humör o så
54. Tvspel eller datorspel? : tv spel LÄTT
55. Singel eller upptagen? : STOLT upptagen
56. Hångla eller ha sex? : båda sammtidigt :$
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? : Inget men okej .. PA
58. Ragga eller bli uppraggad? : ragga ;D
59. Big Brother eller Paradise Hotel? : Big Brother helt klart :D
60. Har du svart hår eller blont? : Mörkbrunt
61. Har du blåa ögon eller bruna? : blåa
62. Choklad eller lakrits? : Chokladälskare nr 1
63. Göteborg eller Stockholm? : Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? : höger
65. Coca cola eller fanta? : dricker inte kolsyrat jue :S
66. Pizza eller kebab? : lätt KEBAB :D
67. Randigt eller prickigt? : prickigt är ju sött (:
68. Älska eller älskas? Älskar att ge kärlek
69. Leva eller dö? : Life ?

ANTAL

70. Personer du älskar? : min familj, killen o frugan !
71. Personer du hatar? : det finns ett par stycken på den listan ja..
72. Pojk-/flickvänner du haft? : nuvarande: Jonny i övrigt.. No comment
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? : älsklingen
74. Glassar du ätit på en dag? : haha, ingen aning :S
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? : förmodligen INGEN ^^
76. Gånger du haft minnesluckor? : det händer lite väl ofta hihi
77. Gånger du varit hög? : ingen aning .
78. Personer du saknar just nu? Älsklingen och Frugan (:
79. Gånger ditt hjärta brustit? : en gång tror jag :S

VEM

80. Vill du kyssa nu? : min pojkvän såklart!
81. Ska du träffa imorgon? : killen o Frugan :D
82. Sjöng du senast för? : mig själv? om inte killen hörde mig haha
83. Hade du senast en msn-konversation med? : sebbe
84. Spelade du tvspel med senast? : Frugan
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? : romantisk resa? nej tack ?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? : haha, det finns nog flera
87. Förtjänar att dö? : Ingen förtjänar att dö men skadas
88. Är söt? : Frugan är ju urgullig men killen är bedårande haha
89. Vill du sova jämte inatt? : lilla pojken min jue :$


VAD

90. Gör dig glad? : sex, killen, frugan, min famme, godis, alkohol haha ect ..
91. Gör dig ledsen? : finns mycket :$
92. Vill du helst göra nu? : krama o pussa på honom!
93. Önskar du att du slapp göra? : längta o sakna efter honom!
94. Vill du ha nu? : killen vid min sida :$
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? : ingenting?
96. Längtar du till? : Frugans fest, grönan med killen.. Killen såklart.
97. Tycker du om dina betyg? : höhö!
98. Ångrar du i ditt liv? : ingenting!
99. Vad ska du göra ikväll? : dont know yet
100. Hur mycket är klockan? : 05.30


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0