ÖVERLYCKLIG !

Nu är jag hemma igen (:
Har sovit absolut VÄRLDSBÄST i 3 dagar nu och vaknat på bästaste möjligaste sätt (:
En puss på pannan o en massa MYS (: Till följd av kaffe o sen mys i soffan (:
Faen va skönt jag har sovit med honom..
SÅ jävla fucking mysigt att jag inte ens vill resa mig ur sängen eller gå ifrån 
så då får jag ju sova helt ensam :S Usch o FY!
Det roligaste är att vi gör inget. Bara myser och det är så jävla MYSIGT :P
 Inget sex eller så utan bara smek o mys . Faen va mycket mys jag skriver...
mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys
mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys mys HAHAHAHAHAH (:

Ni kan inte ens börja att förstå hur jävla GLAD jag är!
Skrattar typ konstant med honom o känner mig så..
Normal? om man nu kan kalla mig det ..
Kan vara mig själv hela tiden och vara absolut avkopplad.
Så skönt !

Börjar dessutom bli riktigt bortskämd.. Får pussar hela tiden på
pannan o kinden o börjar bli van vid allt mys så hur jag ska
kunna sova själv sen är en jävla bra fråga :$

Nej, nu ska jag in i ett lååååångt bad o sen ta det lugnt i några timmar
medans han jobbar..



Puss o Kram
SKUMBANAN!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0