lite granna

Fakta:
Namn:
Madeleine
Födelsedag: 21 April dvs riktigt SNART (:
Bor: Stockholm
Gör annars: jobbar & pluggar
Favorit: är ett mobil freak (:
Färg: Klara fina färger
Plats: sängen med en myskompis (:
Drog: kaffe o cigg
Bok: Inte utan min dotter
Mat: riktigt stark mat är MUMS *
Affär: dit jag hittar :$
Serie: Prison break o Grey´s anatomy

Brukar du..?
Titta på dig själv i spegeln:
tar varje tillfälle i akt ;D
Gnälla: hihi, jorå man är väl mänsklig ..
Skrika: njaa.. Inte så mycket faktiskt
Drömma mardrömmar: aldrig hänt tror jag :S
Klä dig i svart: det händer d med
Hata folk:
HA! no commen ..
Lita på folk: till en viss gräns..

När.. ?
Åt du senast:
är proppmätt efter påskmiddagen nyss (:
Läste du en bok senast: igår
Var du på konsert senast: good question?
Köpte du något senast: för drygt 20 min sen
Kysste du någon senast: kysste?
Svor du senast: idag någongångpussade någon tidigt imorse..
Klagade du senast: det var ett tag sen ..
Är det sommar: Tssss.. Jo tjena, bilden går bra?

Vem.. ?
Saknar du:
honom lite :$
Kysste dig sist: det du ;D
Gjorde dig riktigt glad senast: T (:
Fick du sms från senast: T (:

Har du.. ?
För många vänner:
klart, man är ju populär!
Brutit några ben: njaa.. Foten o korsbenet ..
Några piercings: nee ..
Egen dator: kommer i slutet av månaden (: JIPPI
Gjort bort dig rejält: 5 min sen, dreglade påskmust .. Hål i hakan kanske?
Bra självförtroende: Ja fyfaen!
Kysst någon: ett X antal personer ja.. ..
Sagt jag älskar dig till någon idag: till Mamma <3
Varit kär: hmm, låt mig återkomma ..
Dumpat någon: JA hahaha
Blivit dumpad: nej?
Velat vara otrogen: japp japp
Varit otrogen: tjoooopp

Är du.. ?
Förstående:
det tycker jag
Öppensinnad:
klart som faen!
Osäker: i ovana situationer
Intressant: once you know me you can´t live without me!
Hungrig: just nu? nej faaaen! Mår illa :$
Smart: enligt mig själv? hihi
Barnslig: annars vore väl livet tråkigt
Lätt: beror på emot vem
Rolig: har ni torr humor så JA hehe
Pratglad: det är mig vi snackar om? förstår inte ordet tyst
Blyg: njaa, är rätt framåt vad jag vet
Lätt uttråkad: mjo..
Arg: vissa trycker lätt på mina svaga punkter
Ledsen: nej fasiken!
Glad: alltid på topp! är ju optimist!
Pålitlig: det beror på, men emot dom jag bryr mig om.. ABSOLUT
Laglig: huh?
Filosofisk: filo vad?
Positiv: hur annars ska man leva livet?
Lätt att förföra: hehe, no comment ;D ^^
Bra på att ge komplimanger: absolut !
Bra på att få komplimanger: NEJ, hatar att få komplimanger :S


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0