Good Morgon

image1

Hallå där o hejsan Svejsan !
Underbar dag, solen skiner, stranden glänser fyfaen för denna jävla SNÖ!

Igår var jag över o fikade o åt middag hos A o T .
Mysigt värre o gott som fankingen..

Inatt sov jag pissigt dåligt igen ..
Gick upp många många gånger för att bara ta ett frivarv i lgh o försöka sova igen ..
JIPPI!
La mig yp vid 22 o somna efter 5 .. YEI..
Uppe nu iaf.. Några timmars sömn ..

Ska åka till Skärholmen o köpa lite nya underkläder hihi
O en ram på Ikea .. Passa på att fika där med Syster Yster min
o Lella .. Det var ett tag sen vi var där o fikade eftersom vi alltid myser hemma
med gott fika bröd men lite miljöväxling behövs..

Sen ska jag till Frugan o fika lite si sådära o snacka skit om hur det går med T (:

Vi får se sen om jag möter upp A och åker till stan eller så men
allt beror på min ork i kroppen också ..

Kanske träffat T idag men som sagt .. Beror på ..

Dags att sluta pi

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0