Glad som TUSAN (:


Idag o idag .. Den är ju knappt slut men kan skriva en snabb sammanfattning ändå..

Gick ut o mötte Tompa snabbt o tog en cigg, blev utelåst ..
Glömde hela väskan med Mp3, plånbok, busskort ect  INOMHUS
då mina systrar bestämde sig för att bara åka iväg utan att säga något..
Inga nycklar hade man heller :S

Fick GÅÅÅÅÅ till huddinge sjukhus .. UTAN mp3.. KATASTROF..
men tvingade Frugan att prata med mig i tel hela vägen så det funkade..

Vi fikade och pratade lite om allt o inget ...
Sen fick jag skjuts hem o DÅ var dom hemma (: WEI

Badade medans T var i tel :P haha, han blev inte så glad när jag berättade det ..
Sen bar det av hit..
Till Angelica.. O här sitter jag med en öl vid sidan om mig, ensam (:
SÅ JÄVLA SKÖNT med lugn o ro ..

Ikväll ska jag träffa T .. (:
Han slutar visserligen sent men sen ska vi till honom o mysa (:
Är såååå jävla glad. Har saknat honom som in i vassen ska ni veta!
image5

Jag som inte sovit bra på .. GUD VET HUR LÄNGE ..
Så jag hoppas jag somnar ikväll :P

Ska dessutom få massage ;D
Innerlåren .. Har så jävla ont :S

Dags o sluta för att njuta av ölen (:

Puss o Kram
Skumbanan*

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0