"G"


Det finns så mycket jag vill säga till dig, så mycket tid vi har förlorat..

DU är bland dom bästa killarna jag vet och jag hatar att se att du tvivlar
på dig själv. Skit i vad folk säger, vad folk gör ..
Tänk på dig SJÄLV.
Du kan inte hjälpa någon annan, du kan inte ställa upp för dom
och ge dom goda råd. Du kan inte säga "allt kommer att ordna sig"
först du själv tar itu med dina egna problem...
Du måste hjälpa dig själv innan du kan hjälpa någon annan.

Det är din tid att vara Egoistisk. ( like me )
Guld, silver.. Allt det där är du värd i mina ögon.

Du får mig alltid att skratta, du ställer (oftast) upp när jag mår skit o
behöver någon vid min sida.
Du ställer upp på dig eget vis kanske men du finns ändå där.

Tanken på att släppa taget om dig helt .. Får mig att må illa.
Mitt liv skulle inte vara detsamma utan dig.
Det cirkulerar inte runt dig haha men det skulle inte bli sig likt.

Glöm inte att du har en plats i mitt hjärta o i många andras just för
att du är den du är.

Håll huvudet högt och var stolt Älskling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0