lite planer ..


Hej svejsan ..
Vet att jag redan skrivit här 2 gånger idag men mera planer har dykt upp
i min kalender som jag ser fram emot.. Så ville bara dela med mig lite :P

Idag 17.55 kommer fröken sitta på bio med en gammal barndomsvän och hennes
familj och titta på Kung Fu Panda :D
En film jag velat se HUUUUUUUUUUUUUR länge som helst nu (:
Förstå att jag är glad (:


Imorgon har jag också fullt upp..
Ska först Städa och tvätta .. Sen får vi se om jag hinner möblera också ..
Ska bli skönt som sagt att få lite förändring (:
Sen ska vi ju på fest vid 5 .. Ska bli riktigt jävla Lajban det med ;D

I helgen har jag skrivit upp mig o Jonny på barnpassning :P
Vi får väl se om det blir av och hur det går..
Jag känner ju barnen och Jonny med men han har aldrig suttit barnvakt..
Så vi får väl se .. hehe..

Annars så händer det nada idag .. Skulle ju på förhör men det sköts upp..
Varför ? för att min kära åke påke (polisen som skulle förhöra mig är en god vän)
skulle iväg på ett VIKTIGARE uppdrag men han ville inte lämna över mig
till någon annan heller .. :P
Så söt som rår om mig den där gubben ;D

Ska äta lite glass o sen fixa klart mig ..

Idag ska jag ha på mig baggy jeans, ett långt tajt vitt linne med något
sött gult mönster på .. Jacka?  har ingen hos mamma så det blir en rosa
tjocktröja med schack mönster på (:
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Becca

Hej gumman =) vem gick du på bio med?? Du sa inget om det idag när du ringde :s



miss you,babe...



2008-08-05 @ 21:40:14
Postat av: Cassandra

Tackar :)

2008-08-06 @ 15:54:27
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0