17 dagar kvar ..


Sitter i min ensamhet och småsjunger på Aerosmith - I dont wanna miss a thing..
Min o pojkens låt ..
Dagdrömmer om grekland resan .. bara längtar till stranden, solen och mina syskon..

Hur som helst..
Händer annars i min vardag..?
Jo idag kl 12.21 ska jag sätta mig på bussen mot Fruängen
för att fika med min lilla nucka.. Dvs frugan mig (:
Ska bli både skönt och kul..
Sen kommer pojken o hämtar mig vid halv 3 typ ..
Då ska vi åka hem och börja arbeta.. haha..
Väldigt komplicerad planering men såhär ska vi göra..

Medans han börjar att diska så ska jag börja småplocka i vardagsrummet..
När jag är klar med det så ska jag ta över diskningen och han åker
och handlar mat.. Pannkakor står på menyn :D
Medans han sen lagar mat ska jag dammsuga ect i lägenheten..
Och VIPS  så är det strålande rent hemma hos oss igen (:
Ska passa på att sätta upp gardinerna medans han ändå kan hjälpa till..

Hej fadderullan vad det ska gå bra vettni :D

Annars då? Jorå, bara gött med flickan serrö..
Inte så mycket annat planerat ..

På torsdag är pojken ledig (inte onsdag som jag tidigare må har sagt)
och då ska vi väl äntligen åka o titta kläder .. Om vi inte orkar göra det redan
imorgon eftersom han ändå slutar tidigt..
Sen ska vi väl försöka planera in att hälsa på hans mamma också tänkte jag.

Och imorgon ska ju jag på intervju .. Dom skulle ringt idag .. men har inte hört något..
Hon kanske inte är hemma från semestern än? Försökte ringa men fick inget svar .. SUCK..

Jaha, nehä..
Vad mer ska man skriva idag då ?
Känner mig på ett någolunda bra humör men har dock ingen bra
dag när det gäller kläder.. Har ingen fantasi alls idag ..
Och det konstiga vädret underlättar ju inte alls..

Får sno något av mamma min (:

Dags att sluta skriva och hitta på något vettigare kanske..

Hej svejs !

Glömde förresten tillägga en viktig sak jue .. faen också .. beredda.. Nu kommer det ..

ÄLSKLINGEN FICK SIN NYCKEL!!!! ( dvs att han f.ro.m nu har fasta arbetstider och
vi kan se en hel månad i förväg hur han jobbar ;D )

GRATTIS HJÄRTAT, ÄLSKAR DIG AV HELA MITT JÄVLA HJÄRTA ;D
          

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0