weeei (:

Förutom att jag har världens lyckorus att BLOGGEN FUNKAR!!!
Så ska jag väl sammanfatta dom senaste dagarna I guess..
För dom som är intresserade o läsa om det såklart ..

Har varit med T fre- söndag kvällen typ ..
Var så himla mysigt o bara ta det lugnt..

Det bästa med honom är att han får mig alltid att le..
Fastän jag mår piss pga vissa saker( frugan vet )
Jag lyser upp som en sol bara han tittat på mig så (:
Det känns riktigt HÄRLIGT bra ska ni veta (:

Är bara TVUNGEN att skriva in det han skickade till mig igår ..

T :  du är en oslipad diamant i mina ögon :$
Jag : Varför då ? hur menar du nu då ? :$
T : Du är dig själv, inte som andra. Du är speciell. Du har fötterna på jorden
och folk får ta dig som du är. Du har ett hjärta av guld!!! Och det bästa av allt..
Du tycker om mig (: :$


VISST E HAN FÖÖÖÖÖR SÖÖÖT min lilla cutie (: hihi

Men iaf .. haha
Vi har sett på We were Soldiers.. Inte Ed Gein .. Vårat program som bränner..
Är KAPUTT!
Men thats life ..

Har iaf flyttat nu .. Känns så jävla fucking SKÖNT!
Kan inte sova mera hemma hos T .. först på helgerna .. Men det går ann..

Igår hade jag storstädning.. Fett kul (:
Idag ska jag Dammsuga, försööööka torka glasborden (good luck)
O få fin besök (:
Frugan kommer hit o fikar o sen ska jag åka med T o choppa lite granna
som han säger hihi (:

Ska fasiken lura in han på Gina Tricot så jag får köpa lite underkläder ..
Sen kan han få gå där med sitt stånd :$ HAHA

Har ingen lust att skriva mer.. Står tomt fast det känns som om jag har
en miljon saker att skriva ner..

Dags att ta en rökpaus o sen sätta igång med att bädda Lillens säng ect ..

Hare Göttans !
image7

Puss o Kram
Skumbanan!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0