seg morgon


Vaknade för drygt en timma sen .. Klockan är iaf nu snart 8.15..
Tussen är o väntar på sin buss o här sitter jag ..
Yrvaken..
Mår illa och känner mig helt yr i bollen .. Såhär snurrig..
Allt känns så himla overkligt..

Om 45 min ska jag sitta på bussen till HS och jag är inte ens halvklar..
Ska in i duschen, hinna plocka i ordning o så ..
JO TJENA MITTBENA!

Idag får man träffa sexiga frugan igen ;D
Weeei, det är alltid lika mysigt att vara med henne o prata
om allt o inget o ibland bara sitta helt tysta o ändå känna sig
totalt bekväma med varandra ..
Underbart!

Får nog inte träffa mitt lilla älsko idag ..
Suck ..

Men vad ska man göra?
Kan ju inte träffas varje dag heller..
Fastän jag vet att vi båda skulle tycka om det :$

Ska fixa mig nu ..
Hare gött!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0