saknar dig /:


Lördag idag .. Suck ..
Ikväll får jag inte träffa sötnosen :$
FAEN..

Han är i nynäs o umgås med sina vänner så han har det nog inte lika
trist som mig men .. Ändå .. Han sms med mig iaf o skriver en massa gulligull (:
Då är jag nöjd o glad.. :D

Igår kom ju Angelica hem. Så nu är jag barnledig till imorgon kväll! WEI :D

Åkte till T igår..
Det var ett tag sen jag sov där ju och det var så UNDERBART skönt!
Faen vad jag saknat hans sovsällskap o alla pussar o annat :$

Han sa igår flera gånger: Snart ska VI åka hem..
Skrattade för mig själv. Det lät så sött..
Han kallade mig SIN tjej igår.. Fett sött trots att vi inte är tillsammans liksom (:

Vi skulle ju åka o titta på TV idag .. Men vi låg o myste o njöt av varandras
sällskap så mycket att vi glömde bort tiden :S
Så det blev inget ..
Vi ska ta det en annan dag (:

Saknar honom som tusan jue .. Och enligt hans gulliga sms så
saknar han mig jätte jätte mycket också :$

Imorse när vi skulle åka så lämnade jag kvar mina snoddar och då sa han:

- Hade du tänkt att flytta in här med mig i smyg?
- Ja?
- hihi,okej då

Det var hans svar . Och världens leende :P
Väntar bara på att vi snart kommer ha sex o bli tillsammans..
Det är det flera som väntar på .. FRUGAN känn dig träffad ^^

Man ska väl aldrig säga aldrig men jag tar det som det kommer bara.
Nej, nu ska jag ut o smoka o vänta på att T ska ringa så jag får höra hans
röst :$ Hihi, ikväll ska förresten jag o syster yster S ha myskväll..
Eftersom jag är i visättra o ska sova hemma..
Hon åker ju nästa helg ju :(
Ska bli skönt blandat med tråkhet ..
Kommer sakna henne o Lella ...

Puss o kramiz

ps vi körde i 150 igår.. HÄRLIGT VÄRRE!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0